SELAMAT DATANG KE HCUBE SHOP

Pengedar/Pemborong/Stokis/Agen
Produk Kesihatan Kecantikan Dengan
Harga Murah Original

RETAIL +60133679024

BELIAN RUNCIT
1 KE 10 UNIT

SSM REGISTRATION: AS0354878P

Kerjasama Anda Amat Dihargai
Untuk Serious Buyer Sahaja
hcubeshop@gmail.com
NO FUSSY BUYER
STRICTLY NO CALL

PENAFIAN/DISCLAIMER

The results can be vary between
people and there’s no permanent
result for this customers
Hasil berbeza bagi setiap individu
dan tiada hasil tetap untuk setiap pelangan

Dikuasakan oleh Blogger.

SERBUK VITAMIN C PAHANG PLUS ROSEHIP - HARGA MURAH ORIGINAL


SERBUK VITAMIN C PAHANG PLUS
ROSEHIP - HARGA MURAH
ORIGINAL

PENGEDAR/AGEN/STOKIS
Bukan Fake,Testimoni, Review, Kesan,
Borong, Promosi, Online

SERBUK VITAMIN C PAHANG PLUS ROSEHIP
SERBUK VITAMIN C PAHANG PLUS ROSEHIP

SERBUK VITAMIN C PAHANG PLUS ROSEHIP
SERBUK VITAMIN C PAHANG PLUS ROSEHIP

SERBUK VITAMIN C PAHANG PLUS ROSEHIP
SERBUK VITAMIN C PAHANG PLUS ROSEHIP

PENGENALAN MENGENAI APA ITU SERBUK
VITAMIN C PAHANG PLUS ROSEHIP

"NAK KULIT BERSIH ??NAK MUKA PUTIH SEMULAJADI ??NAK BEKAS JERAWAT
PUDAR ??CONSUME SERBUK VITAMIN C PAHANG PLUS ROSEHIP
 BARU TAU KESANNYAA!!"

Vitamin C Pahang memang terkenal dengan kesan yang TERBAIK untuk kecantikan 
kulit dan kesihatan kan uollss.Sekarang ni dah ada yang jenis serbuk pulak.Haa jom kita
tengok details dia dulu😊.Memperkenalkan Serbuk Vitamin C Pahang Plus Rosehip satu
serbuk luar biasa yang kita tidak tahu keistimewaannya.Serbuk ini berkesan mencerahkan
kulit wajah dan badan secara sekata, licin, gebu, berseri-seri ..Serbuk Vitamin C Pahang
Plus Rosehip ini sangat sesuai dimakan oleh golongan lelaki dan perempuan umur 12
tahun ke atas,ibu yang mengandung,ibu yang menyusukan anak dimana ia membantu
mempertingkatkan air susu seseorang ibu,dan kapsul ini boleh juga diambil oleh
 perempuan yang sedang period.Jom sama-sama kita sihat dengan 
pengambilan Serbuk Vitamin C Pahang Plus Rosehip.


FUNGSI/KELEBIHAN/KEBAIKAN SERBUK
VITAMIN C PAHANG PLUS ROSEHIP

 Berkesan mencerahkan kulit wajah dan badan secara sekata, licin, gebu, berseri.
 Mengekalkan kelembapan kulit, menghilangkan bintik2 hitam, memudarkan
 jeragat dan lingkaran gelap di bawah mata.
Merawat penyakit kulit seperti bisul, ekzema, dermatitis, juga batuk serta 
demam selesema.
 Membasmi bakteria jerawat dan merawat parut.
 Anti penuaan dan anti kedut.
 Mengatasi masalah resdung dan alahan.
 Diperlukan untuk pertumbuhan dan pembaikan tisu, fungsi kelenjar adrenal,
 dan juga mengekalkan kesihatan gusi & gigi.
Melindungi sel tubuh daripada kesan-kesan pencemaran, jangkitan serta 
meningkatkan sistem imuniti.
 Membantu mengurangkan tekanan darah tinggi, dan mencegah aterosklerosis.
 Melindungi daripada pembekuan darah, lebam, menggalakkan penyembuhan
 luka dan pengeluaran hormon anti-stress.
 Penting untuk penyuburan sel darah putih dan juga bertindak sebagai antihistamin
semulajadi yang amat berguna untuk mengurangkan hidung bengkak semasa 
selesema, dan mengurangkan gejala-gejala lain alergi.
 Membunuh bakteria patogenik, yg bertindak sebagai antibiotik yg tidak berbahaya.
 Melindungi sel-sel otak & saraf tunjang, yg sering dirosakkan oleh radikal bebas.
 Membantu tubuh menyerap zat besi yg berlebihan, berguna dlm rawatan anemia.
Ia memainkan peranan penting dalam penghasilan hemoglobin dan sel darah
 merah dan menurunkan paras kolesterol dalam darah.
 Merawat jangkitan saluran kencing.
Diperlukan untuk metabolisme asid folik dan vitamin lain.

SERBUK VITAMIN C PAHANG PLUS ROSEHIP
FUNGSI SERBUK VITAMIN C PAHANG PLUS ROSEHIP


KANDUNGAN BAHAN-BAHAN SERBUK
VITAMIN C PAHANG PLUS ROSEHIP

70% oren
30% anggur.
zinc.
Grape seed extract.
Rosehip fruit extract


CARA PENGAMBILAN SERBUK VITAMIN C
PAHANG PLUS ROSEHIP

Buka penutup Serbuk Vitamin C Pahang dan terus
 makan 1 sudu kecil
Makan cuma satu kali sehari sebelum sarapan
Minum air putih sekurang-kurangnya 3 liter sehari


TIPS MENJAGA KESIHATAN KULIT

Amalkan Vitamin C pada masa yang sama setiap hari kerana Vitamin C
 adalah jenis vitamin yang tidak bertahan dalam badan dalam tempoh
 lama dan perlu sentiasa di ganti utk manfaat kesihatan keseluruhan.
 Mengekalkan kadar hidrasi dalam badan.
Pengambilan nutrisi yang seimbang,sihat.
Melindunngi kulit drpd sinaran matahari.
 Hindari makanan bergula.
Hindari rokok.
Mengawal tekanan.
Ambil berat tentang penjagaan kulit.
 Perlukan rehat yang secukupnya.
 Banyakkan minum air putih.
Lakukan perawatan kulit secara rutin.


PANTANG LARANG SERBUK VITAMIN C
PAHANG PLUS ROSEHIP

Tiada pantang larang keras
Untuk hasil yang baik
Amalkan gaya hidup sihat
Kurangkan makanan tidak berkhasiat
Lemak tinggi
Berminyak
Minuman keras
Minuman bergas
Kami doakan anda hasil yang terbaik=)



ANDA SEORANG YANG GEMAR MEMAKAI MAKE UP?
TAHUKAH ANDA BAHAWA MAKE UP MENGANDUNGI
BANYAK BAHAN KIMIA YANG MENYEBABKAN TOKSIN
TERKUMPUL DALAM BADAN?? AYUH SEDUT SISA
TOKSIN DENGAN MENGGUNAKAN BVR 
JAPANESE BAMBOO CHARCOAL


BVR JAPANESE BAMBOO CHARCOAL
EJEN PENYEDUT TOKSIN DAN
BAHAN KIMIA DIMUKA

PENGEDAR/AGEN/STOKIS
Bukan Fake,Testimoni, Review, Kesan,
Borong, Promosi, Online

BVR JAPANESE BAMBOO CHARCOAL
BVR JAPANESE BAMBOO CHARCOAL

BVR JAPANESE BAMBOO CHARCOAL
BVR JAPANESE BAMBOO CHARCOAL

BVR JAPANESE BAMBOO CHARCOAL
BVR JAPANESE BAMBOO CHARCOAL

PENGENALAN MENGENAI APA ITU
JAPANESE BAMBOO CHARCOAL

Japanese Bamboo Charcoal ialah merupakan salah satu produk 
terkemuka yg biasa diguna ramai khususnya rakyat Jepun. Ia mendatangkan 
banyak manfaat kepada kita semua.Antara kelebihan Japanese Bamboo
 Charcoal merawat kulit muka dan mencegah kulit daripada toksin
 dan racun bahan kimia yang tekumpul.

Japanese Bamboo Charcoal atau lebih famous dipanggil ejen penyerapan 
terbaik yang membantu menyerap segala toksin dan segala racun kimia dalam
 lapisan kulit wajah anda.Produk ini 100% organic yang diperbuat daripada
 buluh arang jepun yang diimport khusus dari jepun.Anda sebagai pengguna 
yang bijak jangan biarkan racun dan bahan kimia terperap atau terkandung
 lama di dalam lapisan kulit dan kita tidak boleh ambil ringan atau
 ambil mudah tentang masalah ni kerana ia boleh 
menyebabkan kanser kulit..!!!

Cegah sebelum terlambat.!!Jom rawat kulit muka jauh2 dari toksin.Bila kulit 
dah sihat,bebas toksin dan racun bahan kimia,sudah tentulah kulit jadi semakin bersih,selamat,cerah,sihat dan paling penting bila nak pakai skincare 
yang organic lepas daripada tu pun senang je nak nampak hasil.


FUNGSI/KEBAIKAN/KELEBIHAN/MANFAAT
JAPANESE BAMBOO CHARCOAL

Mencerahkan kulit wajah yang kusam.
Mengecut dan mengecilkan jerawat dengan segera.
Membaikpulih luka pada kulit muka.
Mencegah minyak yang berlebihan.
Mengatasi masalah parut hitam dan bekas jerawat.
Mengatasi masalah bintik hitam.
Menegangkan kulit wajah.
Menyedut toksin dan racun pada lapisan
 dalam kulit muka.


KANDUNGAN BAHAN-BAHAN
JAPANESE BAMBOO CHARCOAL

Diperbuat dari arang buluh jepun asli yang di import segar dari
 kebun buluh terkenal di Jepun.


CARA PENGAMBILAN/CARA PENGGUNAAN
JAPANESE BAMBOO CHARCOAL

Cuci muka dgn Carbon Soap(Carbon soap blh digunakan 3kali sehari).
Pakai Carbon Mask seluruh muka sehingga kering(malam sahaja).
Amalkan 3kali seminggu untuk kesan optimum amalkan
 penggunaan setiap malam.
Cara bancuh Carbon Mask dalam bekas,masukkan sesudu
 air dan bancuh sehinga sebati.


TESTIMONI REVIEW KEBERKESANAN
JAPANESE BAMBOO CHARCOAL 





Disclaimer: The results can be vary between people and there’s no permanent result for this customers

Stok Memang Laju.!!

Laku Keras.!!

Poslaju Setiap Hari

Kecuali Sabtu & Ahad




Kalau Anda Bank In Sebelum Pukul 12.00 Tengahari,

Penghantaran Akan Dibuat Pada Hari Yang Sama

Akan Sampai Pada Anda


Paling Lewat 3 HARI Bekerja 

Untuk Sem. Msia

4 HARI Untuk Sabah & Sarawak

Kami Akan Beri Tracking Number 

Selepas Postage



Kepada Pelanggan


PRIVASI ANDA KEUTAMAAN KAMI!!

Bungkusan Dibalut Rapi & 

Hanya Ditulis "Produk Kesihatan"



Akaun Maybank :

No Akaun: 562405617498
Nama: HCUBE RESOURCES 

atau Akaun CIMB :

No Akaun:8602335182
Nama: HCUBE RESOURCES

============================

TERIMA KASIH

TERMA DAN SYARAT
SILA BACA TERLEBIH DAHULU

TESTIMONI SERVIS KAMI

Facebook Page: HCube Shop
Instagram: HCube Shop

============================
Terima kasih kerana membaca SERBUK VITAMIN C PAHANG PLUS ROSEHIP - HARGA MURAH ORIGINAL.
0 Komentar untuk "SERBUK VITAMIN C PAHANG PLUS ROSEHIP - HARGA MURAH ORIGINAL"

Back To Top