SELAMAT DATANG KE HCUBE SHOP

Pengedar/Pemborong/Stokis/Agen
Produk Kesihatan Kecantikan Dengan
Harga Murah Original

RETAIL +60133679024

BELIAN RUNCIT
1 KE 10 UNIT

SSM REGISTRATION: AS0354878P

Kerjasama Anda Amat Dihargai
Untuk Serious Buyer Sahaja
hcubeshop@gmail.com
NO FUSSY BUYER
STRICTLY NO CALL

PENAFIAN/DISCLAIMER

The results can be vary between
people and there’s no permanent
result for this customers
Hasil berbeza bagi setiap individu
dan tiada hasil tetap untuk setiap pelangan

Dikuasakan oleh Blogger.

LEMONADE XPRESH DETOX - MELANCARAKAN PROSES PENGHADAMAN DALAM BADAN


LEMONADE XPRESH - MELANCARAKAN
PROSES PENGHADAMAN 
DALAM BADAN

PENGEDAR/AGEN/STOKIS
Bukan Fake,Testimoni, Review, Kesan,
Borong, Promosi, Online

LEMONADE XPRESH
LEMONADE XPRESH

LEMONADE XPRESH
LEMONADE XPRESH

LEMONADE XPRESH
LEMONADE XPRESH

LEMONADE XPRESH
LEMONADE XPRESH

PENGENALAN MENGENAI APA ITU
LEMONADE XPRESH

"JIKA SAYA DEDAHKAN BAGAIMANA ANDA BOLEH KURUS, CANTIK, 
SIHAT, ADAKAH ANDA BERMINAT UNTUK KETAHUINYA?"

Memperkenalkan Lemonade Xpresh produk yang kaya dengan Vitamin C dan nutrien
 yang penting untuk tubuh badan kita😊.Nak detoks cara pantas ?? 3 saat je uoolllssss.
Gunalah serbuk lemon Lemonade Xpresh.Tak perlu perah-perah lemon , dan tak perlu 
buat stock lemon .Lemonade Xpresh adalah serbuk lemon asli mengandungi ekstral
 lemon sebenar. Bila beli Lemonade Xpresh anda tidak perlu lagi membeli buah 
lemon, hiris dan perah buah lemon. Hanya bancuh dalam cawan pastu
 minum! Semudah minum paket kopi 3 in 1.

Air lemon menyegarkan dan bantu mengaktifkan diri di waktu pagi dan ini boleh
 membantu meningkatkan metabolisme badan anda😊.Lemonade Xpresh ni ada
 pemanis juga tau..tapi tidak membahayakan..sebab tu pesakit kencing manis 
pun boleh ambil Lemonade Xpresh ni haa😊.Lemonade Xpresh cepat,
senang dan menjimatkan masa!!.Jom order SEKARANG!


FUNGSI/KELEBIHAN/KEBAIKAN/MANFAAT
LEMONADE XPRESH

Kaya dengan Vitamin C dan nutrien yang penting untuk tubuh badan.
Membantu proses penghadaman dan detoks
 Mengandungi pektin fiber yg membantu untuk mengurangkan berat badan.
 Boleh merawat sakit tekak.
 Boleh meningkatkan keupayaan otak dan saraf
 Meningkatkan sistem imunisasi badan
 Antioksidan pada lemon blh membantu mengurangkan kedutan di wajah

LEMONADE XPRESH
MANFAAT LEMONADE XPRESH

LEMONADE XPRESH
KEBAIKAN LEMONADE XPRESH

LEMONADE XPRESH
KEBAIKAN LEMONADE XPRESH

LEMONADE XPRESH
KEBAIKAN LEMONADE XPRESH


KANDUNGAN BAHAN-BAHAN
LEMONADE XPRESH

Potassium Citrate
Citric Asid
Chinese yellow berry powder
Magnesium oxide


CARA PENGAMBILAN LEMONADE
XPRESH

1gm = 100ml air (lebih kurang 1/4 camca teh untuk 1 gelas air)
Elok diminum bersama air suam
Boleh minum pagi dan malam sebelum tidur
Hanya campurkan sedikit LX ke dalam air, kacau dan minum.
 Cepat, Mudah dan Sedap!

CARA PENGAMBILAN LEMONADE XPRESH


KELULUSAN KEMENTERIAN
KESIHATAN MALAYSIA(KKM)

Lemonade Xpresh produk 100% ASLI ORIGINAL dijamin 
HALAL dan disahkan KKM !.


PANTANG LARANG/FREQUENTLY ASKED
QUESTIONS LEMONADE XPRESH


Q - Minum lemonade xpresh ni ada pantang tak?
A - Tiada

Q - Kalau period boleh minum lemonade xpresh?
A - Boleh kerana lemonade xpresh ni minuman lemon biasa.

Q - Saya breastfeeding boleh amalkan ke lemonade xpresh?
A - Boleh. Cuma kurangkan kepekatan lemon. Iaitu 1gm dengan 150ml air.

Q - Saya mengandung. Boleh ke amal minum lemonade xpresh?
A - Boleh kerana lemon kaya dengan vitamin C. Cuma kurangkan dos, 1gm dengan
      150ml air. Namun begitu, untuk kepastian, boleh rujuk doktor.

Q - Saya dalam pantang, boleh ke minum lemonade xpresh?
A - Boleh. Malah lemon membantu untuk mengurangkan sembelitL semasa pantang.

Q - Macam mana nak minum?
A - Pengambilan yang disyorkan adalah 1gm lemonade xpresh dengan 100ml air.Tapi 
      boleh ikut citarasa sendiri.

Q - Boleh campur dengan air lain?
A - Boleh. Boleh campur dengan teh, madu, atau buah-buahan lain untuk buat air detox.

Q - Berapa kali nak minum sehari?
A - 2 kali sehari. Pagi dan malam.

Q - Minum masa perut kosong boleh?
A - Boleh. Tidak ada masalah.

.
TESTIMONI/REVIEW PENGGUNA
LEMONADE XPRESH

Beberapa testimoni pengguna Lemonade Xpresh.
Boleh rujuk snap testimoni di bawah.^_^






KEMAM-KEMAM JE TERUS CANTIK??BIAR BETOL!!!
INGINKAN KULIT PUTIH,MENCERAH DAN KEKAL
BERSERI SEPANJANG MASA??? CUBALAH 
CANDY SUSU KAMBING KURMA MADU

CANDY SUSU KAMBING KURMA
MADU - MEMUTIHKAN KULIT
DENGAN PANTAS

PENGEDAR/AGEN/STOKIS
Bukan Fake,Testimoni, Review, Kesan,
Borong, Promosi, Online

CANDY SUSU KAMBING KURMA MADU
CANDY SUSU KAMBING KURMA MADU

CANDY SUSU KAMBING KURMA MADU
CANDY SUSU KAMBING KURMA MADU

CANDY SUSU KAMBING KURMA MADU
CANDY SUSU KAMBING KURMA MADU

PENGENALAN MENGENAI APA ITU CANDY
SUSU KAMBING KURMA MADU

KEMAM-KEMAM JE TERUS CANTIK???BIAR BETOL!!!INGINKAN KULIT PUTIH,
MENCERAH DAN KEKAL BERSERI SEPANJANG MASA???? Memperkenalkan 
Candy Susu Kambing Kurma Madu iaitu satu tablet ajaib umpama menelan sebiji
 mutiara membantu anda putih dalam masa 24 jam!!!!!.Tak perlu bancuh,tak perlu nak
panaskan air,standby gelas bagai,tak perlu tunggu sejuk baru nk minum,tak perlu bwk
 kotak besar-besar letak dalam beg,tak perlu susah-susah lagi..kini kita ada CANDY
 SUSU KAMBING KURMA MADU rahsia kulit putih pujaan hati ramai membantu
menyelesakan segala masalah kulit anda di samping merupakan antara produk
 terbaik dalam penjagaan dalaman seseorang seperti membantu menstabilkan
 tekanan darah dan kolestrol dalam badan dan banyak lagi sumbangan 
khasiatnya kepada kita.Tunggu apa lagi!!!Jom order sekarang!!..


FUNGSI/KELEBIHAN/KEBAIKAN/MANFAAT
CANDY SUSU KAMBING KURMA MADU

Susu kambing susu yang terbaik selepas susu ibu.
Mudah hadam,khasiat mudah diserap badan.
Membantu menstabilkan tekanan darah dan kolestrol.
Membantu memudarkan parut jerawat dan jeragat.
Membantu mencerah kulit. 
Memutihkan kulit secara semulajadi dan kekal.
Penjagaan tulang,gigi,otot,jantung.
Menguatkan imunisasi tubuh untuk melawan penyakit.
Merawar kencing manis,gastrik,gaut,keletihan.
Membantu memudarkan parut dan menggebukan kulit.
Tidak menggemukkan seperti kolagen ikan biasa.
Lebih pantas menyerap ke dalam sel kulit dan merangsang
 penghasilan sel kulit baru.


KANDUNGAN CANDY SUSU KAMBING
KURMA MADU

Collagen ikan salmon.
Madu.

CANDY SUSU KAMBING KURMA MADU
KANDUNGAN CANDY SUSU KAMBING KURMA MADU

CARA PENGAMBILAN CANDY SUSU
KAMBING KURMA MADU

Kemam dan kunyah-kunyah sahaja.
Boleh diambil pada bila-bila masa.


TIPS PENJAGAAN KESERIAN KULIT
WAJAH YANG SIHAT

 Kurangkan memakai pencuci muka kerana ia mempunyai bahan 
kimia yang boleh merosakkan muka anda.
 Jangan campur produk kecantikan sesuka hati kerana bimbang akan 
campurannya yang akan menyebabkan kerosakan pada wajah.
Amalkan campuran serbuk teh dan madu.Buat seperti scrub dan juga
 boleh disapu pada lengan dan leher.
 Wap panas.wap panas boleh kecutkan pori-pori kulit dan mengurangkan 
pengeluaran sebum minyak.Caranya dgn guna daun bunga tahi ayam.
 Masker bedak sejuk dan madu.Campurkan bedak sejuk dan 2 sudu makan
 madu dan buatkan seperti mask di wajah.Lakukan selama 30 minit 
sebelum tidur dan bilas dengan air.
 Masker putih telur atau pati timun.Kisar pati timun dan buatkan seperti masker 
pada muka anda dan biarkan sehingga kering.Kemudian bilas lah dgn air.
 Minum teh hijau sekali atau dua kali sehari.Teh hijau bagus untuk 
pengantioksida yang boleh kurangkan jerawat.
 Gunakan minyak sayuran sebagai pelembap wajah.


KELULUSAN KEMENTERIAN
KESIHATAN MALAYSIA(KKM)

Candy Susu Kambing Kurma Madu produk 100% Original dijamin
 HALAL dan disahkan KKM !.


PANTANG LARANG CANDY SUSU
KAMBING KURMA MADU

Untuk hasil yang baik
Minum air kosong sekurang-kurangnya 2 liter setiap hari
Tidur awal,Rehat secukupnya
Amalkan gaya hidup sihat
Kurangkan makanan tidak berkhasiat
Lemak tinggi
Berminyak
Minuman bergas
Minuman keras
Kami doakan anda hasil yang terbaik=)




Disclaimer: The results can be vary between people and there’s no permanent result for this customers

Stok Memang Laju.!!

Laku Keras.!!

Poslaju Setiap Hari

Kecuali Sabtu & Ahad




Kalau Anda Bank In Sebelum Pukul 12.00 Tengahari,

Penghantaran Akan Dibuat Pada Hari Yang Sama

Akan Sampai Pada Anda


Paling Lewat 3 HARI Bekerja 

Untuk Sem. Msia

4 HARI Untuk Sabah & Sarawak

Kami Akan Beri Tracking Number 

Selepas Postage



Kepada Pelanggan


PRIVASI ANDA KEUTAMAAN KAMI!!

Bungkusan Dibalut Rapi & 

Hanya Ditulis "Produk Kesihatan"



UNTUK PEMBELIAN SILA
WASSAP ATAU SMS

013-3679024
013-3679024
013-3679024

Akaun Maybank :

No Akaun: 562405617498
Nama: HCUBE RESOURCES 

atau Akaun CIMB :

No Akaun:8602335182
Nama: HCUBE RESOURCES

============================

TERIMA KASIH

TERMA DAN SYARAT
SILA BACA TERLEBIH DAHULU

TESTIMONI SERVIS KAMI

Facebook Page: HCube Shop
Instagram: HCube Shop

============================

Terima kasih kerana membaca LEMONADE XPRESH DETOX - MELANCARAKAN PROSES PENGHADAMAN DALAM BADAN.
0 Komentar untuk "LEMONADE XPRESH DETOX - MELANCARAKAN PROSES PENGHADAMAN DALAM BADAN"

Back To Top