SELAMAT DATANG KE HCUBE SHOP

Pengedar/Pemborong/Stokis/Agen
Produk Kesihatan Kecantikan Dengan
Harga Murah Original

RETAIL +60133679024

BELIAN RUNCIT
1 KE 10 UNIT

SSM REGISTRATION: AS0354878P

Kerjasama Anda Amat Dihargai
Untuk Serious Buyer Sahaja
hcubeshop@gmail.com
NO FUSSY BUYER
STRICTLY NO CALL

PENAFIAN/DISCLAIMER

The results can be vary between
people and there’s no permanent
result for this customers
Hasil berbeza bagi setiap individu
dan tiada hasil tetap untuk setiap pelangan

Dikuasakan oleh Blogger.

POWERBRO CAFE - HARGA MURAH ORIGINAL


POWERBRO CAFE - HARGA
MURAH ORIGINAL

PENGEDAR/AGEN/STOKIS
Bukan Fake,Testimoni, Review, Kesan,
Borong, Promosi, Online

POWERBRO CAFE
POWERBRO CAFE

POWERBRO CAFE
POWERBRO CAFE


POWERBRO CAFE
POWERBRO CAFE

PENGENALAN MENGENAI APA ITU
POWERBRO CAFE

TENAGA MAKIN TUA MAKIN BERKURANGAN?? INGIN SIHAT LUARAN 
SEJURUS DALAMAN?? JOM RASAI PERUBAHANNYA DENGAN 
POWERBRO CAFE!!. 

Powerbro Cafe ialah minuman khusus untuk lelaki bagi membantu kesihatan 
dalaman & luaran untuk kekal awet muda dan aktif.PERFECT ! Jom Rasai Powerbro
Cafe yang sangat sempurna. Rasa coffee latte rahsia kopi berkualitidaripada biji kopi 
Australia.Kopi pra-campuran berkhasiat dengan kekuatan berganda khusus untuk
 lelaki sejati!!! Powerbro Cafe diadun dgn menggunakan gabungan biji kopi 
Arabika dan Robusta bermutu tinggi bagi MENDAPATKAN aroma 
sejati serta rasa asli kopi sebenar.

Powerbro Cafe sgt istimewa kerana formulanya diadaptasi dari ramuan herba-herba
tradisional seperti yang terkandung di dalam jamu-jamu terkenal Seri Dewi Malam iaitu
Tongkat Ali dan Ginseng..Powerbro Cafe adalah minuman khusus untuk membantu
memulihkan dan menguatkan tenaga lelaki secara semulajadi.. Powerbro Cafe 
Tongkat Ali+Ginseng membantu mengecas semula tenaga tubuh bila2 masa 
anda inginkannya.. Nikmatilah Powerbro Cafe sekarang jg untuk khasiat 
dan kekuatan berganda supaya anda dapat menikmati
 gaya hidup yang lebih sihat..

Minuman ini menjadi pilihan terutama bagi yang sangat menyukai kopi. Powerbro
Cafe diperbuat dari kopi arabica yg terbaik serta kandungan yg terpilih menjadikan
 ia minuman yang lazat dan berkhasiat.HANYA MEREKA YANG BERCITA 
RASA TINGGI SAHAJA AKAN MEMILIH POWERBRO CAFE!!!.


FUNGSI/KELEBIHAN/KEBAIKAN/MANFAAT
POWERBRO CAFE

Membantu kesihatan dalaman dan luaran lelaki
Menguatkan tenaga supaya lebih aktif dan berstamina 
Membantu melancarkan pengaliran darah 
Menambah bilangan darah 
Memulihkan dan menguatkan tenaga lelaki secara semulajadi 
Meningkatkan fungsi seksual dan tahap kesuburan 
Meningkatkan penghasilan tisu testis 
Membantu masaalah ereksi 
Membantu menurunkan kadar kolesterol 
Meningkatkan kadar metabolism 
Bertindak sebagai anti-oksidan
Membantu merangsang sistem immuniti 
Membantu melawan sel-sel kanser. .


CARA PENGAMBILAN POWERBRO
CAFE

Ambil 1 sachet Powerbro Cafe dan masukkan ke dalam cawan
Campurkan dengan 100-150ml air (85°c-90°c). 
Untuk rasa lebih lemak, tambahkan sedikit susu pekat 
Kacau hingga sebati dan nikmatilah khasiat, 
kelazatan dan keharumannya. .


TIPS KESIHATAN DALAMAN
DAN LUARAN

Perbanyakkan minum air putih.
Luangkan sedikit masa untuk bersenam.
Jauhi rokok dan jangan sesekali amalkan merokok.
Amalkan tidur yang cukup.
Hentikan atau rehat kulit buat sementara tanpa sebarang mekap.
Makan yang cukup tapi bukan berlebihan.
Luangkan sedikit masa untuk memanjakan diri dengan berfacial.
Usaha elak stress dalam hidup seharian kita.
Elakkan dari terlalu kerap mengambil sayur-sayuran yang bersifat 
sejuk seperti kangkung,timun,labu air atau kundur.
Hadkan pengambilan buah-buahan yang menghasilkan air yang 
banyak seperti pisang atau betik.
Amalkan minum jus lobak merah yang 
dicampurkan sedikit madu lebah.
Jangan buang air kecil dan air besar serentak, sebaliknya
cuba lakukan satu persatu.
Jangan buang air ketika berada didalam air 
(kolam renang atau tab mandi).
Ini dikatakan akan mampu melemahkan kemantapan vagina 
selain itu mempercepatkan monopus.
Bersihkan alat kelamin setiap kali selesai hubungan intim,ia boleh
melemahkan selain mengundang penyakit berjangkit.


KELULUSAN KEMENTERIAN
KESIHATAN MALAYSIA(KKM)

Powerbro Cafe produk 100% ASLI ORIGINAL dijamin 
HALAL dan disahkan KKM !.


PANTANG LARANG POWERBRO
CAFE

Untuk hasil yang baik
Amalkan gaya hidup sihat
Kurangkan makanan tidak berkhasiat
Lemak tinggi
Berminyak
Minuman keras
Minuman bergas
Kami doakan anda hasil yang terbaik=)


TESTIMONI/REVIEW PENGGUNA
POWERBRO CAFE

Beberapa testimoni pengguna Powerbro Cafe.
Boleh rujuk snap testimoni di bawah.^_^










ADA RASA KURANG SELESA DAN TAK SAMA 
MACAM AWAL KAHWIN DULU??NAK BAGI 
HANGAT MACAM MALAM PERTAMA??
CUBALAH JUS PULIH DARA


JUS PULIH DARA - MAMPU
MERAWAT DARA YANG
TELAH HILANG

PENGEDAR/AGEN/STOKIS
Bukan Fake,Testimoni, Review, Kesan,
Borong, Promosi, Online

JUS PULIH DARA
JUS PULIH DARA

JUS PULIH DARA
JUS PULIH DARA

JUS PULIH DARA
JUS PULIH DARA

PENGENALAN MENGENAI APA ITU
JUS PULIH DARA

ADA RASA KURANG SELESA DAN TAK SAMA MACAM AWAL KAHWIN DULU??
NAK BAGI HANGAT MACAM MALAM PERTAMA??.CUBALAH JUS PULIH
 DARA PASTINYA ANDA BERPUAS HATI!!!.

Jus Pulih Dara ialah merupakan jus hebat untuk semua wanita yang mementingkan
keanggunan, kehebatan, kecantikan luaran dan dalaman untuk memberikan yg terbaik
kepada para suami mereka. Jus Pulih Dara adalah merupakan minuman tenaga yang
HEBAT khususnya untuk wanita. Ianya mengandungi ekstrak herba terpilih yang 
amat berkhasiat untuk membantu meningkatkan tenaga dan ghairah seksual wanita
 terhadap suami.Jus Pulih Dara boleh diamalkan oleh wanita yang dah berkahwin
 yang belum berkahwin pun boleh juga taw asalkan jenis pentingkan kesihatan
 dalaman wanita. Nak cantik, nak sihat, nak slim boleh amalkan Jus ni.

Kembalikan mahkota kewanitaan anda dengan Jus Pulih Dara..KETAT, MANTAP,
MAMPAT,PADAT,SENDAT,SLIM,GEBU.Tu semua penangan Jus Pulih Dara la..Takkan la
korang tak nak tu semua kan dalam 1 produk..Jimat dan berbaloi...Uolllssss..Jangan tak
tau naaa..Jangan ingat yang "Jus Pulih Dara" semata-mata cuma untuk ketat, sendat,
padat,mampat saja naaa...Jangan ingat yg "Jus Pulih Dara" cuma semata-mata untuk
slimming saja naaa..."Jus Pulih Dara" juga dapat kawal gula dalam darah Uolllssss...
Sangat sesuai untuk wanita penghidap diabetes...1001 khasiat dan sejuta nikmat dalam
sebotol...Dapat membantu anda mendapatkan kesihatan yang optimum...In Shaa
Allah..Jom grab sekarang sementara stok tak banyak dah nieee..


FUNGSI/KELEBIHAN/KEBAIKAN/MANFAAT
JUS PULIH DARA

Meningkatkan kesihatan dalaman dan kecantikan. 
Mengatasi masalah senggugut dan keputihan.
Menghilangkan bau badan & mulut. 
Menguatkan otot dan menyempitkan faraj.
Membersih dan mengecutkan rahim.
Menegangkan payudara. 
Membantu merawat luka dalam perut dan selepas pembedahan. 
Menguatkan sistem kemutan. 
Menambahkan kolagen dalam badan.
Meningkatkan nafsu dan tenaga seksual dan memberi impak positif 
kepada pasangan semasa hubungan kelamin. 
Mencantikkan kulit dan menaikkan seri wajah awet muda .

JUS PULIH DARA
KEBAIKAN JUS PULIH DARA

JUS PULIH DARA
FUNGSI JUS PULIH DARA

JUS PULIH DARA
MANFAAT JUS PULIH DARA

KANDUNGAN BAHAN-BAHAN
JUS PULIH DARA

Akar Serapat.
Jarum Emas.
Peuraria Mirifika.
Sireh Kunyit.
Cekur.

KANDUNGAN JUS PULIH DARA

CARA PENGAMBILAN JUS
PULIH DARA

1 sudu pagi sebelum makan dan 1 sudu malam 
sebelum makan malam.

JUS PULIH DARA
CARA GUNA JUS PULIH DARA

TIPS PENJAGAAN ALAT
SULIT WANITA

 Setiap kali membuang air kecil atau besar bersihkan bahagian luar
 dengan menggunakan air. 
 Ketika haid, tukar tuala wanita sekerap mungkin. Amalan ini bukan sahaja 
membuatkan anda merasa selesa malah ia juga dapat mencegah 
pembiakan kuman yang mudah tersebar menerusi darah.
 Begitu juga dengan wanita yang gemar memakai pelapik seluar dalam.Ia 
harus ditukar dengan lebih kerap bagi udara yang bersih untuk vagina.
Jangan mengamalkan douching iaitu memasukkan pancutan air kedalam 
faraj dengan tujuan membersihkan bahagian dalam faraj. 
 Elakkan mengunakan sabun atau mandian untuk membersihkan alat sulit.
Bersihkan vagina dengan air bersih tanpa pencuci bahagian intim 
kerana bahagian ini sangat sensitif.
Tukar seluar dalam pada setiap kali mandi.Bagi wanita yg mengalami keputihan,
anda disarankan memakai pelapik seluar dalam agar keputihan tidak melekat 
pada seluar dalam dan menyebabkan anda tidak selesa.
 Khusus untuk anda yang sudah berkahwin amalkan buang air kecil selepas lebih 
 kurang setengah jam anda bersama untuk mengurangkan risiko jangkitan 
kuman pada pundi kecil.
 Jangan berkongsi alat pencukur kerana ia boleh menyebabkan penyakit 
berjangkit seperti Hipetitis B.
 Peka dengan perubahan bahagian intim. 


KELULUSAN KEMENTERIAN
KESIHATAN MALAYSIA(KKM)

Jus Pulih Dara produk 100% ASLI ORIGINAL dijamin 
HALAL dan disahkan KKM !.


PANTANG LARANG JUS
PULIH DARA

Untuk hasil yang baik
Amalkan gaya hidup sihat
Kurangkan makanan tidak berkhasiat
Lemak tinggi
Berminyak
Minuman keras
Minuman bergas
Kami doakan anda hasil yang terbaik=)


TESTIMONI/REVIEW PENGGUNA
JUS PULIH DARA

Beberapa testimoni pengguna Jus Pulih Dara.
Boleh rujuk snap testimoni di bawah.^_^



Disclaimer: The results can be vary between people and there’s no permanent result for this customers

Stok Memang Laju.!!

Laku Keras.!!

Poslaju Setiap Hari

Kecuali Sabtu & Ahad




Kalau Anda Bank In Sebelum Pukul 12.00 Tengahari,

Penghantaran Akan Dibuat Pada Hari Yang Sama

Akan Sampai Pada Anda


Paling Lewat 3 HARI Bekerja 

Untuk Sem. Msia

4 HARI Untuk Sabah & Sarawak

Kami Akan Beri Tracking Number 

Selepas Postage



Kepada Pelanggan


PRIVASI ANDA KEUTAMAAN KAMI!!

Bungkusan Dibalut Rapi & 

Hanya Ditulis "Produk Kesihatan"



Akaun Maybank :

No Akaun: 562405617498
Nama: HCUBE RESOURCES 

atau Akaun CIMB :

No Akaun:8602335182
Nama: HCUBE RESOURCES

============================

TERIMA KASIH

TERMA DAN SYARAT
SILA BACA TERLEBIH DAHULU

TESTIMONI SERVIS KAMI

Facebook Page: HCube Shop
Instagram: HCube Shop

============================

Terima kasih kerana membaca POWERBRO CAFE - HARGA MURAH ORIGINAL.
0 Komentar untuk "POWERBRO CAFE - HARGA MURAH ORIGINAL"

Back To Top