SELAMAT DATANG KE HCUBE SHOP

Pengedar/Pemborong/Stokis/Agen
Produk Kesihatan Kecantikan Dengan
Harga Murah Original

RETAIL +60133679024

BELIAN RUNCIT
1 KE 10 UNIT

SSM REGISTRATION: AS0354878P

Kerjasama Anda Amat Dihargai
Untuk Serious Buyer Sahaja
hcubeshop@gmail.com
NO FUSSY BUYER
STRICTLY NO CALL

PENAFIAN/DISCLAIMER

The results can be vary between
people and there’s no permanent
result for this customers
Hasil berbeza bagi setiap individu
dan tiada hasil tetap untuk setiap pelangan

Dikuasakan oleh Blogger.

JUSHINE C - HARGA MURAH ORIGINAL


JUSHINE C - HARGA MURAH
ORIGINAL

PENGEDAR/AGEN/STOKIS
Bukan Fake,Testimoni, Review, Kesan,
Borong, Promosi, Online

JUSHINE C
JUSHINE C

JUSHINE C
JUSHINE C

PENGENALAN MENGENAI APA ITU
JUSHINE C

DAH CUBA BANYAK PRODUK TAPI TAK BERJAYA ?? JANGAN PUTUS ASA. 
BANYAK LAGI PRODUK LAIN KAN?.BOLEH CUBA DULU MANA TAU 
BERKESAN. ORANG YG SABAR DAPAT LEBIH BETOL TAK???.

Jushine C ialah jus kesihatan yang merupakan booster pencerahan kulit yang lebih 
cepat diserap ke sel tubuh berbanding tablet atau kapsul. Jus ini juga sangat berkesan
dlm membantu anda mengatasi segala penyakit dalaman disamping mengubah segala
kesulitan atau kesukaran masalah pada diri sendiri,suami,anak-anak dan sebagainya 
lagi. Secara rumusannya. Kami buktikan dengan testimoni testimoni yang tidak akan
MENGHAMPAKAN. Kesan seawal seminggu hingga dua minggu !!.Produk yg 
sedang meningkat naik di pasaran kini JUSHINE C NLEE BEAUTY !!!!!!!!!!.
.
Jushine C nie sangat-sangat mujarab atasi segala masalah anda!!!.Ramai yang tanya
Jushine C ni khas untuk putih gebu saja ka ? Putih gebu tu ofkoz laa. Tapi bukan untuk
putih gebu jaa tau. Jus ni banyak fungsi dia, nak senarai memang boleh patah tangan
rasa kami senarai sikit-sikit dah la nah.Tengok la tu,comel kan packaging dia. Botol dia
pun comel tau ! Rugi tak cuba .Meh kita cantik dan sihat sama2 .Masalah sembelit
selesai.Luka bersalin cepat sembuh dengan adanya Jushine C.Jushine C ni dalam
 bentuk jus tau. 1 botol Jushine C 200ml. Minum sehari 5ml pagi atau malam tahan
 40 hari. Kalau ada ambil supplement lain dan nak minum Jushine C ni, boleh 
selang seli.Rasa Jus ini masam manis. Memang sedap sangat. 
Kalau boleh nak telan 1 botol terus hehe.Jom try!!


FUNGSI/KELEBIHAN/KEBAIKAN/MANFAAT
JUSHINE C

Untuk merawat sembelit
Memudarkan parut jerawat
Mencerahkan kulit
Memberi tenaga
Sesuai utk kanak-kanak (seawal 7 tahun dan ke atas) , remaja, wanita 
dan lelaki dewasa, orang tua.
Sesuai untuk ibu hamil seawal 2 bulan, ibu menyusu, wanita dlm pantang.
Sesuai utk mereka yang ada alahan terhadap seafood. 
Sesuai untuk pesakit cyst (jushine adalah free collagen)
Merawat masalah jerawat
Merawat kulit kering
Merawat luka
Merawat parut badan
Merawat masalah eyebag / wajah kusam.
Meningkatkan imunisasi badan.

JUSHINE C
KEBAIKAN JUSHINE C


KANDUNGAN BAHAN-BAHAN
JUSHINE C

Orange emulsion
Xanthan gum
Glucose
Flavour orange

JUSHINE C
KANDUNGAN JUSHINE C


CARA PENGAMBILAN JUSHINE C

Sehari minum 5ml atau 10 ml (maksima)
Jangan lebih dari sukatan yang kami cadangkan.
Minum air kosong selepas minum jus ini.


TIPS PENJAGAAN KESERIAN KULIT
WAJAH YANG SIHAT

Kurangkan memakai pencuci muka kerana ia mempunyai bahan 
kimia yang boleh merosakkan muka anda.
Jangan campur produk kecantikan sesuka hati kerana bimbang akan 
campurannya yang akan menyebabkan kerosakan pada wajah.
 Amalkan campuran serbuk teh dan madu.Buat seperti scrub dan juga 
boleh disapu pada lengan dan leher.
 Wap panas.wap panas boleh kecutkan pori-pori kulit dan mengurangkan 
pengeluaran sebum minyak.Caranya dgn guna daun bunga tahi ayam.
 Masker bedak sejuk dan madu.Campurkan bedak sejuk & 2 sudu makan 
madu dan buatkan seperti mask di wajah.Lakukan selama 30 minit 
sebelum tidur dan bilas dengan air.
 Masker putih telur atau pati timun.Kisar pati timun dan buatkan seperti masker 
pada muka anda dan biarkan sehingga kering.Kemudian bilas dengan air.
Minum teh hijau sekali atau dua kali sehari.Teh hijau bagus untuk 
pengantioksida yang boleh kurangkan jerawat.
 Gunakan minyak sayuran sebagai pelembap wajah.


KELULUSAN KEMENTERIAN
KESIHATAN MALAYSIA(KKM)

Jushine C produk 100% ASLI ORIGINAL dijamin HALAL
 dan disahkan KKM !.


PANTANG LARANG JUSHINE C

Jarakkan 3 jam jika minum air yang bercaffein.
Pastikan ambil 1 jam sebelum sarapan atau sebelum tidur.
Jarakkan 1 hari jika ambil supplement lain
Contoh pengambilan : Isnin (Jushine C), Selasa (Supplement B)
, Rabu (Jushine C)
Kami doakan anda hasil yang terbaik=)


TESTIMONI/REVIEW PENGGUNA
JUSHINE C

Beberapa testimoni pengguna Jushine C.
Boleh rujuk snap testimoni di bawah.^_^










INGINKAN KULIT SELICIN KULIT EPAL??KULIT 
BERSIH IBARAT PUTIH TELUR?? CUBALAH 
EMMA MAEMBONG BUBBLE SOAP


EMMA MAEMBONG BUBBLE SOAP
MEMBANTU KULIT UNTUK TAMPAK
LEBIH CANTIK DAN BERSERI

PENGEDAR/AGEN/STOKIS
Bukan Fake,Testimoni, Review, Kesan,
Borong, Promosi, Online

EMMA MAEMBONG BUBBLE SOAP
EMMA MAEMBONG BUBBLE SOAP

EMMA MAEMBONG BUBBLE SOAP
EMMA MAEMBONG BUBBLE SOAP

EMMA MAEMBONG BUBBLE SOAP
EMMA MAEMBONG BUBBLE SOAP

PENGENALAN MENGENAI APA ITU
EMMA MAEMBONG BUBBLE SOAP

Emma Maembong Bubble Soap ialah sabun muka keluaran Emma
 Maembong.Sabun pencuci ini membantu anda agar tampak lebih cantik dan
 berseri.Ia membantu mengatasi segala masalah kulit yang rosak seperti jerawat,
jeragat,tona kulit tidak sekata dan sebagainya lagi lah.Produk keluaran Emma ni 
selamat diguna tanpa kesan sampingan kerana produk ni jauh dari bahan kimia
berbahaya.Ianya mengandungi minyak kelapa dara yang bertindak sebagai 
agen pelembap semulajadi kulit selain ekstrak delima yang membantu 
mendetok & menyingkirkan sel2 kulit mati dengan berkesan.
Jom CANTIK macam Emma Maembong!!


FUNGSI/KELEBIHAN/KEBAIKAN/MANFAAT
EMMA MAEMBONG BUBBLE SOAP

Membantu membaiki kulit lebih lembut dan licin.
Membantu mengurangkan garis halus.
Membantu menegangkan kulit.
Membantu mengatasi masalah kulit berminyak.
Membantu menghilangkan tompok-tompok hitam pada kulit.
Membantu mengecilkan pori-pori pada kulit.
Membantu memelihara kelembapan semulajadi kulit.
Membantu menyihatkan kulit.
Membantu merangsang sel kulit baru.
Membantu melindungi kulit dari sinar UV.
Membantu mengurangkan jeragat.
Sesuai untuk semua jenis jantina lelaki dan perempuan.


KANDUNGAN BAHAN-BAHAN
EMMA MAEMBONG BUBBLE SOAP

Vitamin E
Vitamin C


CARA PENGGUNAAN EMMA
MAEMBONG BUBBLE SOAP

Cuci muka atau badan macam biasa.
Tunggu 5 minit sahaja
Kalau rasa muka dah elok,cuci macam biasa jangan tunggu 5 minit tapi 
sabun ini untuk orang yang kulit berminyak dan banyak jerawat 
sahaja.Kulit kering dan sensitif tidak berapa digalakkan.


TIPS KESIHATAN KULIT PUTIH

Mengekalkan kadar hidrasi dalam badan.
Pengambilan nutrisi yang seimbang,sihat.
Melindunngi kulit daripada sinaran matahari.
Hindari makanan bergula.
Hindari rokok.
Mengawal tekanan.
Ambil berat tentang penjagaan kulit.
Perlukan rehat yang secukupnya.
Banyakkan minum air putih.
Lakukan perawatan kulit secara rutin.


KELULUSAN KEMENTERIAN
KESIHATAN MALAYSIA(KKM)

Emma Maembong Bubble Soap 100% dijamin HALAL
 dan disahkan KKM !


PANTANG LARANG EMMA MAEMBONG 
BUBBLE SOAP

Untuk hasil yang baik
Minum air kosong sekurang-kurangnya 2 liter setiap hari
Tidur awal,Rehat secukupnya
Amalkan gaya hidup sihat
Kurangkan makanan tidak berkhasiat
Lemak tinggi
Berminyak
Minuman bergas
Minuman keras
Kami doakan anda hasil yang terbaik=)


TESTIMONI/REVIEW EMMA MAEMBONG
BUBBLE SOAP

Ada review penggunaan Emma Maembong Bubble Soap.
Boleh rujuk gambar testimoni di bawah=)





Disclaimer: The results can be vary between people and there’s no permanent result for this customers

Stok Memang Laju.!!

Laku Keras.!!

Poslaju Setiap Hari

Kecuali Sabtu & Ahad




Kalau Anda Bank In Sebelum Pukul 12.00 Tengahari,

Penghantaran Akan Dibuat Pada Hari Yang Sama

Akan Sampai Pada Anda


Paling Lewat 3 HARI Bekerja 

Untuk Sem. Msia

4 HARI Untuk Sabah & Sarawak

Kami Akan Beri Tracking Number 

Selepas Postage



Kepada Pelanggan


PRIVASI ANDA KEUTAMAAN KAMI!!

Bungkusan Dibalut Rapi & 

Hanya Ditulis "Produk Kesihatan"



Akaun Maybank :

No Akaun: 562405617498
Nama: HCUBE RESOURCES 

atau Akaun CIMB :

No Akaun:8602335182
Nama: HCUBE RESOURCES

============================

TERIMA KASIH

TERMA DAN SYARAT
SILA BACA TERLEBIH DAHULU

TESTIMONI SERVIS KAMI

Facebook Page: HCube Shop
Instagram: HCube Shop

============================

Terima kasih kerana membaca JUSHINE C - HARGA MURAH ORIGINAL.
0 Komentar untuk "JUSHINE C - HARGA MURAH ORIGINAL"

Back To Top