SELAMAT DATANG KE HCUBE SHOP

Pengedar/Pemborong/Stokis/Agen
Produk Kesihatan Kecantikan Dengan
Harga Murah Original

RETAIL +60133679024

BELIAN RUNCIT
1 KE 10 UNIT

SSM REGISTRATION: AS0354878P

Kerjasama Anda Amat Dihargai
Untuk Serious Buyer Sahaja
hcubeshop@gmail.com
NO FUSSY BUYER
STRICTLY NO CALL

PENAFIAN/DISCLAIMER

The results can be vary between
people and there’s no permanent
result for this customers
Hasil berbeza bagi setiap individu
dan tiada hasil tetap untuk setiap pelangan

Dikuasakan oleh Blogger.

FLUSHY PANTIES INTIMATE SPLASH - HARGA MURAH ORIGINAL


FLUSHY PANTIES INTIMATE
SPLASH - HARGA MURAH
ORIGINAL

PENGEDAR/AGEN/STOKIS
Bukan Fake,Testimoni, Review, Kesan,
Borong, Promosi, Online

FLUSHY PANTIES INTIMATE SPLASH
FLUSHY PANTIES INTIMATE SPLASH

FLUSHY PANTIES INTIMATE SPLASH
FLUSHY PANTIES INTIMATE SPLASH

PENGENALAN MENGENAI APA ITU
FLUSHY PANTIES INTIMATE SPLASH

HUBUNGAN TIDAK INTIM??KURANG NAFSU??MASALAH KEPUTIHAN??BERBAU 
DAN LONGGAR??KEMBALIKAN KEYAKINAN DIRI ANDA DENGAN FLUSHY PANTIES
INTIMATE SPLASH!! MISS V WANGI,KEPUTIHAN HILANG,GATAL-GATAL TIDAK 
LAGI DENGAN FLUSHY PANTIES INTIMATE SPLASH NIII

Flushy Panties Intimate Splash ialah merupakan pengetat dan pelincir miss v..ia
merupakan bahan aktif yang merangsang otot dan cell miss v untuk mngembalikan ia 
ke bentuk asl dan seketat seperti mana ketika miss V mempunyai mahkotanya...Tiada
tertanding dengan produk-produk lain allhamdulillah telah ramai yang berpuas hati dan
repeat order berkotak2..lekaihhhh ikat barang suami hngga sukar nak lepas beramai2
jomm,tak nak jadi anak dara balik keww uolllss😍.Flushy Panties Intimate Splash
PELINCIR HUBUNGAN INTIM ANDA!!.Jangan sampai suami merungut dan 
cari yang lain!!!.Flushypanties.. Wooooo KETAT,LICIN LICAU,
TAHAN LAMA..takkan tuu je???
.
Eh,ada lagi BECAK,BANJIR,MENCURAH,MERECIKBagi yang dah brumahtangga
boleh tiae waktu bersama ini yang mereka mahukan sebenarnya.Kalau nak tapi tak nak
usaha tk jadi jugak uolsss..Lelaki nie time dia yang brmasalah dia diam membisu buat 
derkk jew kn..tapi kalau time isteri sibuk2 nak merungut.That's mean u sebagai seorang
isteri harus sentiase sempurna dihadapan suami.Tanggungjawab dan lumrah kehidupan
sebagai seorang isteri wajib dilaksanakan tauu tak kira u punyer masalah besar mana
 sekali pun.Flushy Panties Intimate Splash sangat sesuai untuk mereka yang 
mmpunyai msalah faraj kering..takde lagi rasa sakit,senak waktu brsame..
perjalanan lancar tanpa roadblock dengan sekali calittt.Apa tunggu
 lagi jom dapatkan sekarang .Stok panas2..


FUNGSI/KELEBIHAN/KEBAIKAN/MANFAAT
FLUSHY PANTIES INTIMATE SPLASH

Krim yang betindak sebagai pewangi miss-V tanpa perlu dibilas
Menggunakan bahan terbaik dan organik yang bebas kesan sampingan
Haruman segar merangsang keghairahan pasangan anda!
Wangian bertahan hingga 24 jam!
Menghapuskan bau kurang menyenangkan
Merawat masalah keputihan dan kegatalan miss-V
Antibakteria, mencegah pertumbuhan / pembiakan kuman juga kulat
Mengetat, menganjal dan menggebukan miss-V persis dara semula
Mencerahkan bibir miss-V agar kekal pinkish dan sexy
Juga membantu menambahkan pelincir bagi isteri yang 'dingin'

FUNGSI FLUSHY PANTIES INTIMATE SPLASH

FLUSHY PANTIES INTIMATE SPLASH
KELEBIHAN FLUSHY PANTIES INTIMATE SPLASH

FLUSHY PANTIES INTIMATE SPLASH
KEBAIKAN FLUSHY PANTIES INTIMATE SPLASH

KANDUNGAN BAHAN-BAHAN FLUSHY
PANTIES INTIMATE SPLASH

Pati Bunga Orkid
Multivitamin
Pelembap


CARA PENGGUNAAN FLUSHY
PANTIES INTIMATE SPLASH

Calitkan krim dan sapu pada keseluruhan bibir miss-V


PETUA KECANTIKAN DALAMAN
WANITA

 Apabila mengambil jamu, jangan amalkan minum air kelapa kerana ia 
akan meneutralkan semula badan
 Untuk wanita lepas bersalin, pengambilan jamu boleh dimulakan pada jari
 ketujuh selepas melahirkan anak sehingga habis tempoh berpantang.
 Wanita yg bersalin secara pembedahan, digalakan mengambil jamu selepas
 2 atau 4 minggu setelah luka pembedahan pulih
 Amalan berpilis bertujuan menghalang darah meroyan naik ke mata manakala 
bertungku dan berbengkung pula dapat merapatkan pintu rahim.
 Dalam tempoh 44 hari berpantang. jangan bersama dengan suami untuk 
mengelakkan kerosakan faraj.
 Sekiranya mendapati diri hamil, elakan mengambil jamu atau sebarang
 ubat-ubatan lain.
 Apabila usia mencecah 40 tahun, kurangkan pengambilan makanan laut 
sebalikanya lebihkan ulam-ulaman 
 Bagi wanita, kurangkan pengambilan makanan dan minuman sejuk untuk
 mengekalkan kesihatan
Jangan amalkan makan bersulamkan air kerana ia boleh menyebabkan 
perut buncit
 Boleh juga mengamalkan MinumanSunnah yg terbaik dan 
paling laris kini.


KELULUSAN PENGGUNAAN FLUSHY
PANTIES INTIMATE SPLASH

Flushy Panties Intimate Splash produk 100% ORIGINAL dijamin 
HALAL,SELAMAT dan paling penting BERKESAN !.


TESTIMONI/REVIEW PENGGUNA FLUSHY
PANTIES INTIMATE SPLASH

Beberapa testimoni pengguna Flushy Panties Intimate Splash.
Boleh rujuk snap testimoni di bawah.^_^





ZAKAR KECIL,AIR MANI CEPAT KELUAR,NAK SAIZ
YANG MANTAP? SENANG CITER NAK UPKAN ASET
BERHARGA?? JANGAN RISAU..SABUN SADO 
MAMPU MENGATASI MASALAH ANDA

SABUN SADO - MEMBESAR DAN
KEKAL TAHAN LEBIH LAMA

PENGEDAR/AGEN/STOKIS
Bukan Fake,Testimoni, Review, Kesan,
Borong, Promosi, Online

SABUN SADO
SABUN SADO

SABUN SADO
SABUN SADO

PENGENALAN MENGENAI APA ITU
SABUN SADO

Sabun Sado ialah produk dalam bentuk sabun yang diformulasi dengan 
ramuan utamanya iaitu pati buah Kegilia Africana,pati akar Pueraria Mirifica,pati
 gambir Sarawak dan bahan-bahan unik lain yang bermutu dan selamat.

Sabun Sado ini digunakan untuk mencuci dan membersihkan zakar,telur dan 
celah kangkang yang adakalanya berkerak,berdaki,hitam dan sekaligus sebagai
 agen untuk membesarkan zakar dan tahan lama semasa berhubungan intim.
Fungsi lain ialah memantap dan menyegarkan alat sulit sepanjang
 masa secara alami dan selamat.

Sabun Sado ini boleh menghasilkan wangian yang sangat memuaskan yang
 mana bau wanginya dapat membuat isteri-isteri anda rasa nak dekat memanjang je.
Dalam daripada itu Sabun Sado blh menghasilkan buih sabunnya yg membekalkan
 khasiat di samping kulit menjadi lembap dan tidak kering.Badang Sabun Sado Pati
 Gambir Sarawak ini digalakkan sentiasa bersama anda walau dimana jua anda 
berada kerana sabun ini sangat mudah untuk dibawa dengan sifatnya 
yang kecil.

Penggunaan Sabun Sado ini secara purata boleh tahan sehingga satu bulan.
Produk ini khusus untuk kaum lelaki sahaja!!.Dapatkan segera Sabun Sado
 Original ni ..Zass! Gosok-gosok Kembang !


FUNGSI/KEBAIKAN/KELEBIHAN/MANFAAT
SABUN SADO

Menganjalkan zakar.
Membersihkan celah kangkang yg hitam dan berkerak.
Membesarkan/Menambahkan saiz zakar.
Membasmi kuman dan bertindak sebagai anti bakteria.
Menghindarkan kegatalan pada zakar dan kawasan sekitar.


KANDUNGAN BAHAN-BAHAN
SABUN SADO

Pati gambir Sarawak.


CARA PENGAMBILAN/CARA PENGGUNAAN
SABUN SADO

Cara pakai sabun ini sangat senang.Guna 2x sehari ketika mandi,gosok 
pada bahagian alat sulit anda . 


TIPS KESIHATAN ZAKAR

Kurangkan memakan kepak ayam kerana kepak ayam boleh
 melemahkan zakar.
Jangan meminum air sejuk sebab boleh menyumbang kepada gejala 
terpancut awal ketika sedang melakukan hubungan seks.
Elakkan memakai seluar dalam ketika tidur kerana boleh menyebabkan 
pengaliran darah dibahagian tersebut kurang lancar
Elakkan aktiviti seperti melancap kerana boleh menyebabkan mati pucuk.
Jangan menggunakan seluar dalam yang terlalu sempit atau longgar 
kerana boleh menyebabkan ketidakselesaan.
Sentiasa membersihkan zakar menggunakan air selepas membuang air kecil.
Elakkan stress kerana lelaki yang sering stress akan menyebabkan
 zakar kurang tegang.
Jangan menggunakan seluar dalam berkali-kali tanpa basuh kerana boleh
 menyebabkan zakar berbau dan mudah dijangkiti bakteria.
Amalkan senaman yang berkala, makan makanan yang seimbang termasuk
 pengambilan zat tambahan yang sesuai, jaga berat badan ke tahap 
BMI ( Body Mass Index) yang sesuai..elakkan merokok, dadah 
dan minuman keras.


KELULUSAN KEMENTERIAN
KESIHATAN MALAYSIA(KKM)

SABUN SADO dijamin HALAL dan disahkan KKM!.


PANTANG LARANG PENGGUNAAN
SABUN SADO

Untuk hasil yang baik minum air kosong sekurang-kurangnya
2liter setiap hari.
Tidur awal,rehat dengan secukupnya.
Amalkan gaya hidup sihat.
Kurangkan makanan tidak berkhasiat
Lemak tinggi
Berminyak
Minuman bergas
Minuman keras
Kami doakan anda hasil yang terbaik=)


TESTIMONI/REVIEW PENGGUNA
SABUN SADO

Ada testimoni penggunaan Sabun Sado.
Boleh rujuk gambar testimoni di bawah=)







Disclaimer: The results can be vary between people and there’s no permanent result for this customers

Stok Memang Laju.!!

Laku Keras.!!

Poslaju Setiap Hari

Kecuali Sabtu & Ahad




Kalau Anda Bank In Sebelum Pukul 12.00 Tengahari,

Penghantaran Akan Dibuat Pada Hari Yang Sama

Akan Sampai Pada Anda


Paling Lewat 3 HARI Bekerja 

Untuk Sem. Msia

4 HARI Untuk Sabah & Sarawak

Kami Akan Beri Tracking Number 

Selepas Postage



Kepada Pelanggan


PRIVASI ANDA KEUTAMAAN KAMI!!

Bungkusan Dibalut Rapi & 

Hanya Ditulis "Produk Kesihatan"



Akaun Maybank :

No Akaun: 562405617498
Nama: HCUBE RESOURCES 

atau Akaun CIMB :

No Akaun:8602335182
Nama: HCUBE RESOURCES

============================

TERIMA KASIH

TERMA DAN SYARAT
SILA BACA TERLEBIH DAHULU

TESTIMONI SERVIS KAMI

Facebook Page: HCube Shop
Instagram: HCube Shop

============================
Terima kasih kerana membaca FLUSHY PANTIES INTIMATE SPLASH - HARGA MURAH ORIGINAL.
0 Komentar untuk "FLUSHY PANTIES INTIMATE SPLASH - HARGA MURAH ORIGINAL"

Back To Top