SELAMAT DATANG KE HCUBE SHOP

Pengedar/Pemborong/Stokis/Agen
Produk Kesihatan Kecantikan Dengan
Harga Murah Original

RETAIL +60133679024

BELIAN RUNCIT
1 KE 10 UNIT

SSM REGISTRATION: AS0354878P

Kerjasama Anda Amat Dihargai
Untuk Serious Buyer Sahaja
hcubeshop@gmail.com
NO FUSSY BUYER
STRICTLY NO CALL

PENAFIAN/DISCLAIMER

The results can be vary between
people and there’s no permanent
result for this customers
Hasil berbeza bagi setiap individu
dan tiada hasil tetap untuk setiap pelangan

Dikuasakan oleh Blogger.

PATI IBU 7 BUNGA & MINYAK CENUAI - HARGA MURAH ORIGINAL


PATI IBU 7 BUNGA & MINYAK
CENUAI - HARGA MURAH
ORIGINAL

PENGEDAR/AGEN/STOKIS
Bukan Fake,Testimoni, Review, Kesan,
Borong, Promosi, Online

PATI IBU 7 BUNGA & MINYAK CENUAI
PATI IBU 7 BUNGA & MINYAK CENUAI

PATI IBU 7 BUNGA & MINYAK CENUAI
PATI IBU 7 BUNGA & MINYAK CENUAI

PATI IBU 7 BUNGA & MINYAK CENUAI
PATI IBU 7 BUNGA & MINYAK CENUAI

PENGENALAN MENGENAI APA ITU
PATI IBU 7 BUNGA & MINYAK CENUAI

KALAU CANTIK BADAN TAK WANGI TAK SYOK JUGAK KAN?? NAK CANTIK DAN
SENTIASA WANGI??JOM TRY PATI IBU 7 BUNGA & MINYAK CENUAI PATI PEWANGI
 7 BUNGA YANG TERBUKTI KEBERKESANANNYA MAMPU BERTAHAN SELAMA 24
JAM DARI ATAS SAMPAI BAWAH UOLLS!!.DARI HUJUNG RAMBUT HINGGA
 HUJUNG KAKI BERBAU WANGI! SEMERBAK HARUM...!!! 

Pati Ibu 7 Bunga & Minyak Cenuai ialah produk yang sangat sesuai dititiskan dalam 
air mandian.Memang wangi semerbak.Berseri-seri lepas pakai.So, uooollls sudah tidak
perlu guna pelbagai jenis produk berasingan untuk cantik dan wangi taw... sebabnya 
Pati Ibu 7 Bunga & Minyak Cenuai  dapat memenuhi segala keperluan mandian
anda....Pati Ibu 7 Bunga & Minyak Cenuai berkhasiat untuk melembab,
 menghaluskan serta menjadikan kulit anda seperti bayi!!! ditambah pula
 dengan kewangian yang suuungguh menggoda!!!.

Syok betul lah titis Pati Ibu 7 Bunga & Minyak Cenuai ni. Dia punya bau sangat 
fuhh wangi gilerr!dah la wangi tahan lama pulak tu. Botol berbentuk bujur memang 
sesuai dengan bau dia.Sesuai untuk lelaki perempuan yg lasak dan berpeluh. Bukan
 nya apa, sekali berpeluh, bau dia lebih kuat dan fuuhhhh... Blh cair beb! Handsome
 gila bau dia!.But, dont worry lah. Pati ni sesuai untuk indoor & outdoor. Bau dia
 sangat ringan, sweet. Siapa nak feeling handsome?cantik? Cepat kejar
 Pati Ibu 7 Bunga & Minyak Cenuai! Sementara stok masih ada.


FUNGSI/KELEBIHAN/KEBAIKAN/MANFAAT
PATI IBU 7 BUNGA & MINYAK CENUAI

Tahan 1 bulan.
Merawat Segala jenis masalah kulit.
Awet muda dan kulit kelihatan tegang.
Kulit kelihatan Gebu dan kemerahan.
Anti bakteria.
Mengecilkan liang roma.
Menaikkan Seri muka dan kelihatan berseri seri.
Tinggi kandungan vitamin A,C,E baik untuk 
Kulit dan juga Rambut.
Mengurangkan kelemumur.
Merawat penyakit kulit.
Melembabkan Kulit.
Menyegarkan Mata


CARA PENGGUNAAN PATI IBU
7 BUNGA & MINYAK CENUAI

Sediakan air utk mandian. Lebih baik baldi besar utk buat mandian.
 Lebih bagus kalau air sejuk atau mandi di waktu pagi.
Titis kn 5 titis Pati 7 bunga ke dalam air mandian.
Kemudian sebatikan campuran.
Mula kn mandian dengan mengalirkan air dr atas kepala 
hingga ke hujung kaki.


TIPS SENTIASA WANGI
SEPANJANG MASA

 Paling penting, pastikan anda mandi setiap hari terutama sebelum melangkah keluar
rumah. Ini kerana biarpun anda sudah mandi pada sebelah malam, badan juga 
boleh mengeluarkan peluh ketika tidur. Sekiranya badan tidak dicuci, ia akan 
mengeluarkan bau tidak menyenangkan terutama apabila anda mula 
berpeluh ketika sudah melangkah keluar rumah. 

Gunakan sabun mandi yang mempunyai bau harum yang mampu tahan lama 
dan sabun keseluruhan tubuh anda terutama di bahagian berlipat seperti
 belakang lutut dan ketiak. 

Gosok seluruh tubuh menggunakan span lembut dan bahan sental berbau 
harum untuk menyingkirkan kulit mati. 

 Basuh dan syampu rambut setiap hari terutama bagi yang bertudung atau memiliki 
rambut berminyak utk mengelak ‘bau berkumpul’ hingga menjejaskan penampilan. 

 Sapukan deodoran mencukupi pada bahagian ketiak sebaik selesai mengeringkan tubuh
selepas mandi. Sapukan dua lapisan deodoran bagi mendapatkan lebih perlindungan
daripada bau tengik. - Semburkan penyembur badan yang harum dan segar, 
tetapi berbau lembut ke seluruh tubuh sebelum menyarung pakaian. 

 Pakai pakaian bersih yang sudah dicuci dan dikeringkan sempurna. Jangan menyarung
baju yang belum dibasuh. Biarpun ia kelihatan masih bersih, ia menyembunyikan
 bauan tidak menyenangkan yang akan bergabung dengan peluh baru. 

Pakai pakaian dalam yang sudah dicuci setiap hari, bukan pakaian dalam yang 
dipakai pada malam sebelumnya. 

 Semburkan haruman pada pakaian untuk membuatkannya lebih harum. Sentiasa bawa
deodoran dan minyak wangi dalam beg tangan supaya ia boleh disapu sekali lagi
 sekiranya badan mula berpeluh. 


KELULUSAN KEMENTERIAN
KESIHATAN MALAYSIA(KKM)

Pati Ibu 7 Bunga & Minyak Cenuai produk 100% ASLI ORIGINAL
 dijamin HALAL dan disahkan KKM !.



KULIT KUSAM?? JERAWAT?? PARUT?? JERAGAT??
LIANG PORI SEBESAR ALAM?.MEH GOSOK-GOSOK
KULIT ANDA DENGAN SABUN EMMA MAEMBONG
BUBBLE SOAP


EMMA MAEMBONG BUBBLE
SOAP - HARGA MURAH
ORIGINAL

PENGEDAR/AGEN/STOKIS
Bukan Fake,Testimoni, Review, Kesan,
Borong, Promosi, Online

EMMA MAEMBONG BUBBLE SOAP
EMMA MAEMBONG BUBBLE SOAP

EMMA MAEMBONG BUBBLE SOAP
EMMA MAEMBONG BUBBLE SOAP

EMMA MAEMBONG BUBBLE SOAP
EMMA MAEMBONG BUBBLE SOAP

PENGENALAN MENGENAI APA ITU
EMMA MAEMBONG BUBBLE SOAP

Emma Maembong Bubble Soap ialah sabun muka keluaran Emma
 Maembong.Sabun pencuci ini membantu anda agar tampak lebih cantik dan
 berseri.Ia membantu mengatasi segala masalah kulit yang rosak seperti jerawat,
jeragat,tona kulit tidak sekata dan sebagainya lagi lah.Produk keluaran Emma ni 
selamat diguna tanpa kesan sampingan kerana produk ni jauh dari bahan kimia
berbahaya.Ianya mengandungi minyak kelapa dara yang bertindak sebagai 
agen pelembap semulajadi kulit selain ekstrak delima yang membantu 
mendetok & menyingkirkan sel2 kulit mati dengan berkesan.
Jom CANTIK macam Emma Maembong!!


FUNGSI/KELEBIHAN/KEBAIKAN/MANFAAT
EMMA MAEMBONG BUBBLE SOAP

Membantu membaiki kulit lebih lembut dan licin.
Membantu mengurangkan garis halus.
Membantu menegangkan kulit.
Membantu mengatasi masalah kulit berminyak.
Membantu menghilangkan tompok-tompok hitam pada kulit.
Membantu mengecilkan pori-pori pada kulit.
Membantu memelihara kelembapan semulajadi kulit.
Membantu menyihatkan kulit.
Membantu merangsang sel kulit baru.
Membantu melindungi kulit dari sinar UV.
Membantu mengurangkan jeragat.
Sesuai untuk semua jenis jantina lelaki dan perempuan.


KANDUNGAN BAHAN-BAHAN
EMMA MAEMBONG BUBBLE SOAP

Vitamin E
Vitamin C


CARA PENGGUNAAN EMMA
MAEMBONG BUBBLE SOAP

Cuci muka atau badan macam biasa.
Tunggu 5 minit sahaja
Kalau rasa muka dah elok,cuci macam biasa jangan tunggu 5 minit tapi 
sabun ini untuk orang yang kulit berminyak dan banyak jerawat 
sahaja.Kulit kering dan sensitif tidak berapa digalakkan.


TIPS KESIHATAN KULIT PUTIH

Mengekalkan kadar hidrasi dalam badan.
Pengambilan nutrisi yang seimbang,sihat.
Melindunngi kulit daripada sinaran matahari.
Hindari makanan bergula.
Hindari rokok.
Mengawal tekanan.
Ambil berat tentang penjagaan kulit.
Perlukan rehat yang secukupnya.
Banyakkan minum air putih.
Lakukan perawatan kulit secara rutin.


KELULUSAN KEMENTERIAN
KESIHATAN MALAYSIA(KKM)

Emma Maembong Bubble Soap 100% dijamin HALAL
 dan disahkan KKM !


PANTANG LARANG EMMA MAEMBONG 
BUBBLE SOAP

Untuk hasil yang baik
Minum air kosong sekurang-kurangnya 2 liter setiap hari
Tidur awal,Rehat secukupnya
Amalkan gaya hidup sihat
Kurangkan makanan tidak berkhasiat
Lemak tinggi
Berminyak
Minuman bergas
Minuman keras
Kami doakan anda hasil yang terbaik=)


TESTIMONI/REVIEW EMMA MAEMBONG
BUBBLE SOAP

Ada review penggunaan Emma Maembong Bubble Soap.
Boleh rujuk gambar testimoni di bawah=)





Disclaimer: The results can be vary between people and there’s no permanent result for this customers

Stok Memang Laju.!!

Laku Keras.!!

Poslaju Setiap Hari

Kecuali Sabtu & Ahad




Kalau Anda Bank In Sebelum Pukul 12.00 Tengahari,

Penghantaran Akan Dibuat Pada Hari Yang Sama

Akan Sampai Pada Anda


Paling Lewat 3 HARI Bekerja 

Untuk Sem. Msia

4 HARI Untuk Sabah & Sarawak

Kami Akan Beri Tracking Number 

Selepas Postage



Kepada Pelanggan


PRIVASI ANDA KEUTAMAAN KAMI!!

Bungkusan Dibalut Rapi & 

Hanya Ditulis "Produk Kesihatan"



Akaun Maybank :

No Akaun: 562405617498
Nama: HCUBE RESOURCES 

atau Akaun CIMB :

No Akaun:8602335182
Nama: HCUBE RESOURCES

============================

TERIMA KASIH

TERMA DAN SYARAT
SILA BACA TERLEBIH DAHULU

TESTIMONI SERVIS KAMI

Facebook Page: HCube Shop
Instagram: HCube Shop

============================
Terima kasih kerana membaca PATI IBU 7 BUNGA & MINYAK CENUAI - HARGA MURAH ORIGINAL.
0 Komentar untuk "PATI IBU 7 BUNGA & MINYAK CENUAI - HARGA MURAH ORIGINAL"

Back To Top