SELAMAT DATANG KE HCUBE SHOP

Pengedar/Pemborong/Stokis/Agen
Produk Kesihatan Kecantikan Dengan
Harga Murah Original

RETAIL +60133679024

BELIAN RUNCIT
1 KE 10 UNIT

SSM REGISTRATION: AS0354878P

Kerjasama Anda Amat Dihargai
Untuk Serious Buyer Sahaja
hcubeshop@gmail.com
NO FUSSY BUYER
STRICTLY NO CALL

PENAFIAN/DISCLAIMER

The results can be vary between
people and there’s no permanent
result for this customers
Hasil berbeza bagi setiap individu
dan tiada hasil tetap untuk setiap pelangan

Dikuasakan oleh Blogger.

GARAM BUKIT 7 BUNGA NYONYA - HARGA MURAH ORIGINAL


GARAM BUKIT 7 BUNGA NYONYA
HARGA MURAH
ORIGINAL

PENGEDAR/AGEN/STOKIS
Bukan Fake,Testimoni, Review, Kesan,
Borong, Promosi, Online

GARAM BUKIT 7 BUNGA NYONYA
GARAM BUKIT 7 BUNGA NYONYA

GARAM BUKIT 7 BUNGA NYONYA
GARAM BUKIT 7 BUNGA NYONYA

GARAM BUKIT 7 BUNGA NYONYA
GARAM BUKIT 7 BUNGA NYONYA

PENGENALAN MENGENAI APA ITU
GARAM BUKIT 7 BUNGA NYONYA

HARI-HARI STRESS!!!BANGUN-BANGUN JERAGAT!!!BANGUN-BANGUN JE
JERAWAT!!!BUKAN SUSAH SANGAT NAK HILANGKAN JERAGAT DEKAT
 MUKA NI".ORANG LAIN DAH CANTIK,ANDA BILA LAGI?

Garam Bukiit 7 Bunga Nyonya ialah merupakan Rahsia Kecantikan Turun-temurun
"membantu anda utk kembali ke zaman silam!!!.Rahsia kecantikan orang lama-lama 
dengan Aroma Nyonya ..Wangianya haruman 7 bunga!.Rahsia tradisional mencantik 
dan menyerikan wajah serta seluruh badan dengan cepat dan berkesan.Tampil cerah 
mulus berseri semulajadi tanpa kesan sampingan dengan haruman Nyonya 7 bunga.
Bila muka kena jeragat, jerawat,parut dan kulit kusam perkara pertama yang kita perlu 
settlekan dulu ialah melancarkan darah di sekitar muka... Bila dah lancar baru la muka
nampak hidup semula.. Produk biasa tak selesaikan masalah malah menebalkan lagi
masalah muka kita...Bayangkan 7 herba tradisional masuk ke dalam liang kulit kita...
Memang best dan apa yang anda akan rasa 2 MINIT lepas pakai.Apa yang ajaibnya
 pasal Garam Bukit 7 Bunga Nyonya nie hakak pakai Skrub & Pencuci Muka Garam
 Bukit 7 Bunga Nyonya ni tak sampai seminggu pon lagi!! JERAGAT yang dah
 lama berkerak kat muka ni dah makin hilang!! Muka pun makin cerah 
berseri-seri hubby akak cakap!! Dah la MURAH,BESAR,
BERKESAN pulak tu!!


FUNGSI/KELEBIHAN/KEBAIKAN/MANFAAT
GARAM BUKIT 7 BUNGA NYONYA

Bertindak sebagai penawar jerawat.
Membantu memutihkan kulit.
Menjadikan kulit halus dan mulus.
Membantu menaikkan seri wajah.
Merawat masalah kulit.
Diformulasi dari 7 bunga yg harum & penuh khasiat.
Mencuci muka secara mendalam.
GARAM BUKIT 7 BUNGA NYONYA
KHASIAT GARAM BUKIT 7 BUNGA NYONYA

KANDUNGAN BAHAN-BAHAN GARAM
BUKIT 7 BUNGA NYONYA

Bunga teluki.
Bunga melur.
Bunga lili.
Bunga lavender.


CARA PENGGUNAAN GARAM
BUKIT 7 BUNGA NYONYA

Pertama sekali basahkan bahagian yang hendak di scrub.
Kemudian gosok dan urut wajah atau seluruh badan secara
 lembut selama 2-3 minit
Bilas sampai bersih.
Sesuai digunakan di setiap hari.
Kandungan 50ml.


TIPS PENJAGAAN KULIT WAJAH
ELAK JERAWAT JERAGAT

 Pastikan wajah sentiasa dalam keadaan BERSIH.
 Jangan terlalu kerap menggunakan mekap yang TEBAL di wajah.
 Bersihkan wajah dengan SEMPURNA setiap kali slps mengunakan mekap.
CUCI wajah sekurang-kurangnya 3 kali sehari dgn air suam dan gunakan 
pembersih yang sesuai untuk kulit wajah yg berminyak dan berjerawat.
 Lakukan dalam urutan berputar.
 Jangan lakukan urutan atau pembersihan yang BERLEBIHAN kerana ia
 akanmenyebabkan iritasi.
Elakkan daripada memicit jerawat dengan kuku! MEMICIT jerawat akan 
menyebabkan kulit menjadi bengkak, merah dan berparut.
 Jagalah kebersihan rambut dan tangan kamu. Jangan menyentuh wajah dlm 
keadaan jari yang KOTOR. Sebaiknya bersihkan tangan sebelum 
menyentuh wajah.
Hentikan menggunakan MEKAP ketika wajah masih berjerawat.
Sering berganti TUALA pengelap wajah, pastikan tuala tersebut 
lembut dan bersih
 Lindungi kulit dari SINAR matahari kerana ia akan meransang kulit 
mengeluarkan lebih banyak sebum sehingga menyebabkan 
pertumbuhan jerawat.


KELULUSAN KEMENTERIAN
KESIHATAN MALAYSIA(KKM)

Garam Bukiit 7 Bunga Nyonya produk 100% ASLI ORIGINAL 
dijamin HALAL dan disahkan KKM !.


PANTANG LARANG GARAM BUKIT
7 BUNGA NYONYA

Untuk hasil yang baik
Amalkan gaya hidup sihat
Kurangkan makanan tidak berkhasiat
Lemak tinggi
Berminyak
Minuman keras
Minuman bergas
Kami doakan anda hasil yang terbaik=)


TESTIMONI/REVIEW PENGGUNA
GARAM BUKIT 7 BUNGA NYONYA

Beberapa testimoni pengguna Garam Bukiit 7 Bunga Nyonya.
Boleh rujuk snap testimoni di bawah.^_^




MASALAH PERUT BUNCIT?? LEMAK TEBAL??
 BADAN RASA MALAS???.JANGAN BIARKAN 
MASALAH ANDA BERTERUSAN!!CUBALAH
GUNAKAN DOLLA CANTIK MASSAGE GEL


DOLLA CANTIK MASSAGE GEL
MENGURANGKAN BERAT
BADAN WANITA

PENGEDAR/AGEN/STOKIS
Bukan Fake,Testimoni, Review, Kesan,
Borong, Promosi, Online

DOLLA CANTIK
DOLLA CANTIK MASSAGE GEL 

DOLLA CANTIK
DOLLA CANTIK MASSAGE GEL 

DOLLA CANTIK
DOLLA CANTIK MASSAGE GEL

PENGENALAN MENGENAI APA ITU
DOLLA CANTIK

Dolla Cantik ialah produk yang berkesan dalam membantu kaum wanita 
yang mengalami masalah ingin kurus!.Pelbagai produk yang dah try..namun 
tetap tak menjadi dan hasilnya tetap sama tanpa ada perubahan positif.

Jom saya kongsikan satu produk menjamin keyakinan anda untuk jadi kurus,
sihat dan sebagainya.Produk ni semestinya HALAL dan sesuai diguna semua
 kategori peringkat umur.Produk kurus ni selamat diguna tanpa kesan sampingan 
yang memudaratkan kesihatan dalaman seseorang wanita kerana produk ini
 tidak mengandungi bahan kimia berbahaya kepada pengguna.
Jom cantik sebelum raya!!!pm selagi stok masih ada.


FUNGSI/KELEBIHAN/KEBAIKAN/MANFAAT
DOLLA CANTIK

Membantu membuang lemak berlebihan di bahagian bawah kulit.
membantu melega atau membuang angin dalam perut.
Melancarkan sistem peraliran darah.
Menghilangkan kesan retak pada bahagian perut wanita
 selepas bersalin.
Membantu melembut dan melicinkan kulit.
Mengatasi masalah sakit pinggang atau lenguh-lenguh.
Mengatasi masalah sembelit dan buasir.
Mencegah kanser payudara dan menjaga kecantikan 
seorang wanita.

DOLLA CANTIK
KELEBIHAN DOLLA CANTIK

KANDUNGAN BAHAN-BAHAN
DOLLA CANTIK

Carbomer 940.
Imidazolidinyl Urea. 
Propylene Glycol. 
Nonylpnenol.
6505 Fast Lime.
Menthol Crystal.
Menthyl Paraben. 
Green Share.
Deionised Water.


CARA PENGGUNAAN
DOLLA CANTIK

Gunakan pada waktu siang dan malam setiap hari di tempat yang berlemak
 atau sakit.Urut dalam lingkaran bulatan sehingga meresap.Urut bentuk 
bulatan dan cara urutan adalah berlawanan dengan pusingan
 jam dan mengeluarkan losyen putih.


TIPS KESIHATAN DALAMAN WANITA

Elakkan dari terlalu kerap mengambil sayur-sayuran yang bersifat sejuk 
seperti kangkung, timun, labu air atau kundur.
Sebolehnya hadkan pengambilan buah-buahan yang menghasilkan air yang
 banyak seperti pisang atau betik. Amalkan minum jus lobak merah yang 
dicampurkan sedikit madu lebah.
Jangan buang air kecil dan air besar serentak, sebaliknya cuba lakukan 
satu persatu.
Jangan buang air ketika berada didalam air (kolam renang atau tab mandi). 
Ini dikatakan akan mampu melemahkan kemantapan vagina selain itu 
mempercepatkan monopus.
Bersihkan alat kelamin setiap kali selesai hubungan intim, ia boleh 
melemahkan selain mengundang penyakit berjangkit
Perbanyakkan minum air putih atau air kosong.
Amalkan bersenam kerana ia baik untuk kesihatan rohani wanita.
Perlukan rehat atau tidur yang secukupnya.
Kawal pengambilan makanan harian.
Utamakan pengambilan makanan yang berkhasiat.


KELULUSAN KEMENTERIAN
KESIHATAN MALAYSIA(KKM)

Dolla Cantik dijamin HALAL dan disahkan KKM !.

DOLLA CANTIK
KELULUSAN KKM DOLLA CANTIK


PANTANG LARANG DOLLA CANTIK

Untuk hasil yang baik
Minum air kosong sekurang-kurangnya 2 liter setiap hari
Tidur awal,Rehat secukupnya
Amalkan gaya hidup sihat
Kurangkan makanan tidak berkhasiat
Lemak tinggi
Berminyak
Minuman bergas
Minuman keras
Kami doakan anda hasil yang terbaik=)


TESTIMONI/REVIEW DOLLA CANTIK

Ada review penggunaan Dolla Cantik.
Boleh rujuk gambar testimoni di bawah=)





Disclaimer: The results can be vary between people and there’s no permanent result for this customers

Stok Memang Laju.!!

Laku Keras.!!

Poslaju Setiap Hari

Kecuali Sabtu & Ahad




Kalau Anda Bank In Sebelum Pukul 12.00 Tengahari,

Penghantaran Akan Dibuat Pada Hari Yang Sama

Akan Sampai Pada Anda


Paling Lewat 3 HARI Bekerja 

Untuk Sem. Msia

4 HARI Untuk Sabah & Sarawak

Kami Akan Beri Tracking Number 

Selepas Postage



Kepada Pelanggan


PRIVASI ANDA KEUTAMAAN KAMI!!

Bungkusan Dibalut Rapi & 

Hanya Ditulis "Produk Kesihatan"



Akaun Maybank :

No Akaun: 562405617498
Nama: HCUBE RESOURCES 

atau Akaun CIMB :

No Akaun:8602335182
Nama: HCUBE RESOURCES

============================

TERIMA KASIH

TERMA DAN SYARAT
SILA BACA TERLEBIH DAHULU

TESTIMONI SERVIS KAMI

Facebook Page: HCube Shop
Instagram: HCube Shop

============================

Terima kasih kerana membaca GARAM BUKIT 7 BUNGA NYONYA - HARGA MURAH ORIGINAL.
0 Komentar untuk "GARAM BUKIT 7 BUNGA NYONYA - HARGA MURAH ORIGINAL"

Back To Top