SELAMAT DATANG KE HCUBE SHOP

Pengedar/Pemborong/Stokis/Agen
Produk Kesihatan Kecantikan Dengan
Harga Murah Original

RETAIL +60133679024

BELIAN RUNCIT
1 KE 10 UNIT

SSM REGISTRATION: AS0354878P

Kerjasama Anda Amat Dihargai
Untuk Serious Buyer Sahaja
hcubeshop@gmail.com
NO FUSSY BUYER
STRICTLY NO CALL

PENAFIAN/DISCLAIMER

The results can be vary between
people and there’s no permanent
result for this customers
Hasil berbeza bagi setiap individu
dan tiada hasil tetap untuk setiap pelangan

Dikuasakan oleh Blogger.

BEE VENOM VIT C + GLUTA - HARGA MURAH ORIGINAL


BEE VENOM VIT C + GLUTA
HARGA MURAH
ORIGINAL

PENGEDAR/AGEN/STOKIS
Bukan Fake,Testimoni, Review, Kesan,
Borong, Promosi, Online

BEE VENOM VIT C + GLUTA
BEE VENOM VIT C + GLUTA

BEE VENOM VIT C + GLUTA
BEE VENOM VIT C + GLUTA

BEE VENOM VIT C + GLUTA
BEE VENOM VIT C + GLUTA

PENGENALAN MENGENAI APA ITU
BEE VENOM VIT C + GLUTA

NAK PUTIH SATU BADAN??INGINKAN PENCERAHAN SEAWAL MINGGU?? TAKUT 
NAK TRY JENIS MINUMAN??GUNALAH BEE VENOM VIT C + GLUTA!!.KAPSUL 
UNTUK CANTIK,SLIM,GEBUU..

Bee Venom Vit C + Gluta ialah merupakan produk yang konfem berkesan untuk
mencerahkan kulit seluruh badan!.supplement untuk kecantikkan kulit dengan bee venom.
100% healty dan organik.Tak payah inject putih sebab sakit dan memudaratkan!!KEMAM je
TABLET Bee Venom Vit C + Gluta dan madu ni boleh tengok kesan pencerahan dalam
masa 3hari!!!!.Kemam..kemam..3 hari dahhhh putih merelip-relip seluruh badan! .PUTIH,
GEBU,SIHAT,KULIT HALUS hanya dengan Bee Venom Vit C + Gluta!!!.meh putih gebu
gebas dengan hanya hisap-hisap je dah putih!!.Hisap-hisap flawless.... Hisap-hisap
glowing....Rasa yang sememangnya sedap... Masam manis hasil gabungan 
madu dan citrus... Saya dah..anda bila lagi??Jom grab sekaranggg


FUNGSI/KELEBIHAN/KEBAIKAN/MANFAAT
BEE VENOM VIT C + GLUTA

Membantu mencerahkan kulit seluruh badan.
Membantu membuatkan kulit sentiasa remaja dan muda.
Membantu mengecutkan jerawat dan memudarkan parut pada kulit.
Membantu menghilangkan jeragat dan kekusaman kulit.
Membantu mencegah penuaan kulit.
Untuk ibu mengandung membekalkan vitamin utk bayi dan ibu.
Membantu membuatkan kulit sihat bersinar dan putih.
Anti oksida yang tinggi.
Membantu mengelakkan resdung dan selsema.
Membantu menyingkirkan toksid dalam badan.
Membantu memperbaharui sel dalam badan.


KANDUNGAN BEE VENOM
VIT C + GLUTA

Glutha.
Ekstrak mutiara.


CARA PENGAMBILAN BEE VENOM
VIT C + GLUTA

Amalkan sehari 2 biji kemam/kunyah dan diikuti dgn segelas air putih.
1 biji kapsul pada waktu pagi sebelum atau selepas sarapan.
1 biji kapsul pada waktu malam sebelum atau selepas makan.


TIPS PENJAGAAN KESERIAN KULIT
WAJAH YANG SIHAT

Kurangkan memakai pencuci muka kerana ia mempunyai bahan
 kimia yang boleh merosakkan muka anda.
Jangan campur produk kecantikan sesuka hati kerana bimbang akan
 campurannya yang akan menyebabkan kerosakan pada wajah.
Amalkan campuran serbuk teh dan madu.Buat seperti scrub dan juga
 boleh disapu pada lengan dan leher.
Wap panas.wap panas boleh kecutkan pori-pori kulit dan mengurangkan 
pengeluaran sebum minyak.Caranya dgn guna daun bunga tahi ayam.
Masker bedak sejuk dan madu.Campurkan bedak sejuk dan 2 sudu makan 
madu dan buatkan seperti mask di wajah.Lakukan selama 30 minit 
sebelum tidur dan bilas dengan air.
 Masker putih telur atau pati timun.Kisar pati timun dan buat seperti masker
 pada muka anda dan biarkan sehingga kering.Kemudian bilas dgn air.
 Minum teh hijau sekali atau dua kali sehari.Teh hijau bagus untuk
 pengantioksida yang boleh kurangkan jerawat.
Gunakan minyak sayuran sebagai pelembap wajah.


KELULUSAN KEMENTERIAN
KESIHATAN MALAYSIA(KKM)

Bee Venom Vit C + Gluta produk 100% ASLI ORIGINAL dijamin
 HALAL dan disahkan KKM !.


PANTANG LARANG BEE VENOM
VIT C + GLUTA

Untuk hasil yang baik
Amalkan gaya hidup sihat
Kurangkan makanan tidak berkhasiat
Lemak tinggi
Berminyak
Minuman keras
Minuman bergas
Kami doakan anda hasil yang terbaik=)



ANDA INGIN KURUS?? DAH CUBA
BANYAK PRODUK TETAPI HASILNYA MASIH
MENGECEWAKAN?? ZAFEERA SLIMMING &
WHITENING JUICE ADA JAWAPANNYA..


ZAFEERA SLIMMING & WHITENING
JUICE - KURUS DAN BEBAS
TOKSIN SEAWAL 7 HARI

PENGEDAR/AGEN/STOKIS
Bukan Fake,Testimoni, Review, Kesan,
Borong, Promosi, Online

ZAFEERA SLIMMING & WHITENING JUICE
ZAFEERA SLIMMING & WHITENING JUICE

ZAFEERA SLIMMING & WHITENING JUICE
ZAFEERA SLIMMING & WHITENING JUICE

ZAFEERA SLIMMING & WHITENING JUICE
ZAFEERA SLIMMING & WHITENING JUICE

PENGENALAN MENGENAI APA ITU ZAFEERA
SLIMMING & WHITENING JUICE

Zafeera Slimming & Whitening Juice merupakan produk kurus hot item khas
 dalam membantu anda yang betul-betul ingin kurus.Korang nak kurus nie senang
je.Amalkan konsep (DUIT) Doa,Usaha,Ikhtiar dan Tawakal.Kalau korang nak kurus
 tanpa usaha tak jadi jugak.betol tak?So,mmg tak salah kalau kita usaha.Petang nie
 saya ingin kenalkan kepada anda dengan produk kurus nie iaitu Zafeera Slimming 
& Whitening Juice.Cubalah produk Zafeera Slimming & Whitening Juice..
Produk 3 in 1 dalam 1 botol sgt berkesan dlm MENCERAH + MENURUNKAN
 BERAT BADAN + BUANG TOKSIN DALAM BADAN dengan harga yang 
sangat berbaloi untuk wang anda..PM sekarang!!!


FUNGSI/KELEBIHAN/KEBAIKAN/MANFAAT
ZAFEERA SLIMMING & WHITENING JUICE

Membantu melawaskan pembuangan air besar dan air kecil.
Memberi tenaga tambahan agar sentiasa bertenaga.
Membantu melancarkan peredaran darah dengan baik.
100% bahan organik,HALAL,SELAMAT 
Mengandungi makanan sunnah.(Tiada kesan sampingan)
Membantu mengeluarkan peluh.
Membakar lemak berlebihan.
Membantu membuang toksin dalam badan.
Mencerah dan memutih badan seawal.
Mengurangkan selera makan.
Membantu meningkatkan kadar metabolisma dlm badan.
Menyingkirkan karbohidrat dan gula dalam badan.
Membantu menyusut dan mengempiskan perut.
Sesuai diminum oleh lelaki,wanita & ibu menyusu.

ZAFEERA SLIMMING & WHITENING JUICE
KEBAIKAN ZAFEERA SLIMMING & WHITENING JUICE

ZAFEERA SLIMMING & WHITENING JUICE
KEBAIKAN ZAFEERA SLIMMING & WHITENING JUICE

KANDUNGAN ZAFEERA SLIMMING
& WHITENING JUICE

Pomegranate Concentrate.
Honey (liquid).
Lemon juice.
Date Cider.
Pomegranate vinegar.
Apple Cider.
Astaxanthin.
Mangoesteen.
Zingiber sp..
Rose hip water.
Arabic gum.
Fennel seed.
Habbatusauda.
Halba.
Collagen. 
Stevia.

ZAFEERA SLIMMING & WHITENING JUICE
KANDUNGAN ZAFEERA SLIMMING & WHITENING JUICE

CARA PENGAMBILAN ZAFEERA
SLIMMING & WHITENING JUICE

Minum 2 kali sehari.
Minum 1 sudu jus Zafeera 1/2 jam sebelum makan setiap 
pagi & setiap petang/malam.
Pastikan minum air kosong sekurang-kurangnya 3 liter sehari dan
 kurangkan pengambilan nasi untuk kesan yang lebih optimum.


TIPS KURUS DENGAN SIHAT

Amalkan aktiviti senaman berterusan.
Perlukan rehat dan amalkan tidur awal.
Amalkan pengambilan makanan yang berkhasiat.
Sentiasa berwaspada dan berhati-hati dengan program
"KURUS"yang dianjurkan.
Amalkan pengambilan sayur-sayuran.
Kurangkan pengambilan daging merah,kopi,gula dan garam.
Sentiasa amalkan breakfast.
Sentiasa lakukan pemeriksaan doktor tentang kesihatan kita.
Jaga tindakan dan sentiasa utamakan kesihatan.
Amalkan selalu basuh tangan tidak semestinya tangan kotor.
Dan elakkan tekanan dalam diri kita.


KELULUSAN KEMENTERIAN
KESIHATAN MALAYSIA(KKM)

Zafeera Slimming & Whitening Juice produk 100% Original dijamin
 HALAL dan disahkan KKM !.


PANTANG LARANG ZAFEERA SLIMMING
& WHITENING JUICE

Untuk hasil yang baik
Minum air kosong sekurang-kurangnya 2 liter setiap hari
Tidur awal,Rehat secukupnya
Amalkan gaya hidup sihat
Kurangkan makanan tidak berkhasiat
Lemak tinggi
Berminyak
Minuman bergas
Minuman keras
Kami doakan anda hasil yang terbaik=)


TESTIMONI/REVIEW PENGGUNA ZAFEERA
SLIMMING & WHITENING JUICE

Ada testimoni pengguna Zafeera Slimming & Whitening Juice.
Boleh rujuk snap testimoni di bawah.=)





Disclaimer: The results can be vary between people and there’s no permanent result for this customers

Stok Memang Laju.!!

Laku Keras.!!

Poslaju Setiap Hari

Kecuali Sabtu & Ahad




Kalau Anda Bank In Sebelum Pukul 12.00 Tengahari,

Penghantaran Akan Dibuat Pada Hari Yang Sama

Akan Sampai Pada Anda


Paling Lewat 3 HARI Bekerja 

Untuk Sem. Msia

4 HARI Untuk Sabah & Sarawak

Kami Akan Beri Tracking Number 

Selepas Postage



Kepada Pelanggan


PRIVASI ANDA KEUTAMAAN KAMI!!

Bungkusan Dibalut Rapi & 

Hanya Ditulis "Produk Kesihatan"



Akaun Maybank :

No Akaun: 562405617498
Nama: HCUBE RESOURCES 

atau Akaun CIMB :

No Akaun:8602335182
Nama: HCUBE RESOURCES

============================

TERIMA KASIH

TERMA DAN SYARAT
SILA BACA TERLEBIH DAHULU

TESTIMONI SERVIS KAMI

Facebook Page: HCube Shop
Instagram: HCube Shop

============================
Terima kasih kerana membaca BEE VENOM VIT C + GLUTA - HARGA MURAH ORIGINAL.
0 Komentar untuk "BEE VENOM VIT C + GLUTA - HARGA MURAH ORIGINAL"

Back To Top